Portfölj

tisdag 1 mars 2022

Har fått mössor sålda

 


För snart två år sedan började jag som jag tidigare nämnt att sy som en hobby. Jag har än så länge enbart sytt till mina nära och kära och jag har fokuserat på mössor i trikå. Familjen blir alltid glada när jag dyker upp med nya mössor i lite olika design och roliga mönster. Det som är bra att ge saker till familjen som används är att jag får gratis reklam. Toppen tycker jag och familjen håller huvudena varma, en win-win situation. Än så länge är det inte något att hänga i den berömda julgranen men det är en start. Familjen tycker att jag ska lägga upp dem på blocket eller liknande, jag har även fått ett förslag på att starta en hemsida enbart för detta. Dit har jag inte kommit ännu men det kan vara kul att sikta på i framtiden. Jag håller tummarna för att det ska komma in fler beställningar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar