Portfölj

tisdag 21 april 2020

Ett försök att skapa egna företag


Jag har som mål att kunna skapa ett företag av mina hobbies. Om jag analyserar chanserna att lyckas tror jag att jag kommer att ha bäst chans med ett företag som säljer honung och produkter från bina. Många människor äter honung i  sin vardag och många tycker att det är mysigt med ett bivaxljus eller en bivaxsalva av något slag. Ett antal personer har även propolis på sin frukost som ett naturligt tillskott för att hjälpa immunförsvaret. Produkterna från bina eller bigården går att använda till mycket. Därför tror jag på att det är här jag ska försöka att starta något form av företag om det blir aktuellt. Chanserna är antagligen större inom denna del än inom hantverk. På sikt kommer jag vilja försöka mig på att skapa ett företag kring hantverket också, men just nu nöjer jag mig med att sälja mitt hantverk något mer sporadiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar