Portfölj

fredag 3 april 2020

Jag tror att det kommer bli läge



Jag tror att snart kommer det komma ett läge på marknaden då det är dags för mig att verkligen lägga gasen i botten vad gäller investeringar. Vad baserar jag detta på då kan man undra? Jo presidenten i USA har gått ut och sagt under presskonferenser att han och hans personal arbetar för att öppna upp USA lagom till påsk för att alla ska kunna träffas över en trevlig påskmiddag. Jag tror att han misstar sig och jag tror inte alls att USA kommer kunna öppna upp allt igen inom den närmaste veckan. Med det sagt tror jag att det kommer bli en ordentligt dyk på börserna precis efter påsk. Jag har inga bevis på att det kommer att bli så men när jag lyssnar in olika experter så är min känsla att det är så det kommer att bli. Om jag har rätt i mina aningar kommer jag att vara redo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar