Portfölj

torsdag 2 april 2020

Extra pengar i kassan



För att få in lite extra pengar i kassan medverkar jag i panelundersökningar från olika företag. Detta ger mig pengar att utnyttja på lite olika sätt. Jag kan välja att få ut pengarna via Paypal, skänka pengarna till en ideell organisation, få biocheckar, få trisslotter med mera. Jag brukar välja att lösa in pengarna jag får från att jag är med i de olika undersökningarna i trisslotter och då vinna lite extra pengar då och då. Det fungerar för mig. Jag genomför dessa undersökningar både via dator och på mobilen där jag har skaffat en app.
Jag tycker att det kan vara ett trevligt tidsfördriv ibland då man sitter länge på bussen eller sitter och väntar i något väntrum eller liknande. Jag får dessutom reda på lite nya produkter som kommer att komma ut på marknaden som företag vill visa upp via marknadsundersökningar.
Vem vet en dag kanske jag lyckas skrapa fram en jättevinst som tar mig ett stort kliv närmre ett liv i frihet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar