Portfölj

söndag 1 mars 2020

Då var vi igång

Efter mycket velande har jag bestämt mig för att testa detta med bloggande. Jag tror att det komemr att vara ett bra sätt att släppa ut de tankar jag har men jag hoppas även att jag kan ge andra lite inspiration att ta sig ur sina hamsterhjul.
Jag är en tjej som är trött på att springa i sagda hamsterhjul.
Jag kommer att försöka ta mig ur detta hjul fortare än kvickt, men jag förstår att allt tar sin tid. För att lämna hjulet behöver jag kapital och det skaffar man på olika sätt.
Jag kommer skaffa mig kapital genom det självklara ett arbete fem dagar i veckan, men jag kommer även att investera i aktier och fonder, arbeta med biodling och diverse olika projekt som jag kommer att skriva om i tur och ordning när jag får fina ideér.
Alla ideér är bra de behöver bara finjusteras lite för att bli toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar