Portfölj

tisdag 17 mars 2020

Har funderat på att gör egna mönster



Jag har funderat ett tag på hur jag skulle kunna göra egna mönster att sticka efter. Jag skulle vilja omvandla min fantasi och mitt skapande till bestående mönster. Jag har många mönster i huvudet som jag många gånger kan återskapa. Men det skulle vara kul att dela med mig till andra personer som också har handarbete som sin bisyssla. Detta är även för min egen skull eftersom det är rätt svårt att hålla isär mönstren efter ett tag.
 I förlängningen om jag kommer på ett smart sätt att få ner mina mönster skulle jag kunna sälja dem för en liten peng.
Vad är då ett smart sätt att göra detta på?
Jag har tänkt att testa en vanlig excel-fil som jag sett några andra spännande stickare rekommenderade. Jag måste först testköra idén innan jag kan utvärdera den. Tänkte att jag kunde förklara hur jag gör detta när jag själv fått kläm på hur det fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar