Portfölj

torsdag 12 mars 2020

Det var svårt att låta bli

Vi har nog alla sett att börsen har störtdykt under de senaste veckorna. Det har inneburit att aktierna har varit billiga. Jag har suttit snällt och lugnt i båten och väntat för att se vart allt är på väg. Men idag kunde jag inte längre hålla mig utan la in lite extra pengar för att kunna utöka min portfölj.
Jag valde att köpa en ny aktie i form av Axfood, men jag fyllde även på i mina redan existerande bolag i form av Castellum, Fenix Outdoor, Skistar och Investor.
På börsen är allt relativt billigt just nu och det kan man ta till vara på för att när det vänder har man gjort ett bra kap. Jag kommer att fortsätta hålla koll på börsen och fortsätta lägga in extra pengar då och då.
Hur har ni gjort? Har ni börjat köpa in lite extra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar